sobota, 14 czerwca 2014

Pieski, Kotki, czyli pupile ze zdjęć !


Pieski, Kotki...nasi najwięksi przyjaciele, towarzysze zabaw. Zawsze wysłuchają i pocieszą. To najwspanialsi kompani ! 

Od 2014 roku wprowadziłam do oferty realizację miniaturowych figurek w postaci bransoletek i breloków, a także zakładek do książek na podstawie nadesłanych zdjęć pupili. 


Po otrzymaniu zdjęcia pieska lub kotka rozpoczynam lepienie od podstaw nie używając form, skupiam się na odwzorowaniu jak największej ilości szczegółów aby opiekun mógł z dumą nosić biżuterię z podobizną swojego czworonożnego przyjaciela.


Uwielbiam realizować kolejne projekty i kolejne rasy psów, ale prócz piesków pojawiają się także kotki, co ogromnie mnie cieszy bo sama jestem posiadaczką 3 kotów i 3 psów :) . 



Od początku 2014 powstało naprawdę mnóstwo projektów :) Myślę, że w końcu odnalazłam spełnienie w tym co robię. I cieszy mnie radość opiekunów z otrzymanych pupili w miniaturze:)

Ciekawostka :  kotki i pieski mają jedynie 2 cm długości ! To maleństwa, które cieszą oczy.




Onlyhope to biżuteria pełna nadziei i cieszę się, że właśnie tą NADZIEJĘ mogę wam przekazać w postaci takich właśnie projektów. 


Więcej zdjęć wykonanych do tej pory piesków i kotków w albumie na mojej Facebookowej Stronce :


Ty także możesz mieć swoją biżuterię z ukochanym czworonogiem:) 

Dziękuję za zaufanie
Wasza Onlyhope 

Dołączyłam do strony BLOGLOVIN, teraz na bieżąco będziecie mogli śledzić moje najnowsze posty, zapraszam do obserwowania mojego bloga. 

9 komentarzy:

  1. Jak będę bardziej przy hajsie to sobie zamówię u Ciebie mojego uchatego, puchatego rudzielca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ! Chyba za jakiś czas skuszę się na taką bransoletkę ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Jeszcze nigdy nie widziałam bizuterii z twoim własnym pupilem....Jesteś mega pomysłowa i przede wszystkim utalentowana:)
    Pozdrawiam
    muliniane-cudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądają. Masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie piękne *.*
    Zapraszam ;d
    http://thisismytime-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pieski są fantastyczne ! Dałoby radę zrobić pekińczyka?
    Pozdrawiam
    Pollart Bijou
    http://www.pollartbijou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja , bardzo mi się podoba ten pomysł żeby mieć swojego psiaka jako breloczek :) Zazdroszczę talentu :p

    OdpowiedzUsuń