wtorek, 17 czerwca 2014

Dawca.pl - Bądź Świadomym Dawcą Narządów przekaż cząstkę nadziei


Biżuteria Artystyczna Onlyhope nie nosi swojej nazwy przez przypadek.

W moim życiu wiele się dzieje, ale zawsze towarzyszy mi nadzieja, która nie opuszcza mnie nawet w najtrudniejszych momentach. Chciałam cząstkę tej nadziei przekazać wszystkim tym, którzy uważają moją pasję za sztukę, i chętnie kupują moje produkty. Tak powstała wdzięczna nazwa JEDYNA NADZIEJA. 


 Post nawiązuje właśnie to tej cząsteczki nadziei, którą może przekazać każdy z was zostając Świadomym Dawcą Narządów.
Może kiedyś i ty uratujesz komuś życie? 


Jak zostać świadomym dawcą? 


Na stronie Dawca.pl wypełniacie zgłoszenie o kartę członkowską, która przyjdzie do was pocztą. Tak właśnie zostajecie świadomym dawcą. 

Nikomu źle nie życzę, wręcz przeciwnie, życzę każdemu zdrowego pełnego radości życia, ale być może kiedyś to my możemy zostać bohaterami i dać komuś powód do radości. 


Ja już noszę swoją podpisaną kartę w portfelu, wspomogłam również kampanię i otrzymałam piękną koszulkę, a dziś ulepiłam serduszko , które przypnę do torebki. 


 Więcej informacji na temat akcji na Dawca.pl - Bądź świadomym dawcą narządów

oraz na stronie Dawca.pl  

A wy dołączycie do klubu ? 

Zostań bohaterem już dziś wypełnij oświadczenie i zostań ŚWIADOMYM DAWCĄ NARZĄDÓW 

1 komentarz: