poniedziałek, 16 czerwca 2014

Aniołki Breloki Szczęścia Figurki 3D


Aniołki - Breloki Szczęścia 

Jak powstała kolekcja?

Pewnego dnia jedna z moich klientek zapragnęła posiadać breloczek z Aniołkiem, który będzie przypominał jej o córeczce, która jest Aniołkiem w Niebie i zawsze gości w jej sercu. Podeszłam do zamówienia bardzo emocjonalnie. Poruszyło moją wrażliwą duszę i postanowiłam, że zrobię prześliczną dziewczynkę , która będzie zawsze przypominała mamie ukochaną córeczkę. 



Tak powstała Aniołkowa Dziewczynka w formie figurki 3D przymocowana do breloka z możliwością zakupienia serduszka z imieniem. 

To zamówienie zapamiętam do końca życia i mam nadzieję, że udało mi się uszczęśliwić klientkę, która zleciła mi tak piękną pracę. 


Aniołki spodobały się wszystkim ! Powstały więc kolejne odsłony dziewczynek, w różnych sukienkach, kolorach włosków, z innymi dodatkami. 


Aniołki lepię od podstaw, nie używam do nich żadnych form, odlewów itd. Wszystko jest lepione od zwykłej kulki masy plastycznej moimi rękoma. Każdy Aniołek to około 4 h mojej twórczej pracy. Dziewczynki to figurki 3D z możliwością odpięcia ich od breloczka i postawienia na półce jako ozdobę. Aniołki to duże figurki mają około 6 cm wielkości. Po wypieczeniu są potrójnie lakierowane specjalnym werniksem zabezpieczającym przed zabrudzeniami. Nabłyszczane zostają oczka i elementy ozdobne na sukienkach. 



Do całości dochodzi baza breloka ze wstążkami , monetką na szczęście + dodatkowo płatnym serduszkiem 3D z imieniem. 


A jak Aniołki wyglądają z tyłu ? 

Mają malutkie skrzydełka obsypane brokatem, który jest zabezpieczony specjalnym werniksem, aby pozostał na skrzydełkach przez cały czas.



Cieszę się kiedy otrzymuję kolejne zamówienie na Aniołki Szczęścia, ponieważ bardzo lubię je lepić. Tworzenie kolorowych radosnych dziewczynek to naprawdę wzruszająca praca. Jestem dumna z moich Magicznych Aniołków.

Mam nadzieję, że trafią do wielu osób i przyniosą odrobinę szczęścia i nadziei każdemu kto je posiada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz