wtorek, 4 marca 2014

Simon's Cat, ulubieniec publiczności !:)


Miau ?

Kto nie zna Kota Simona !:) To wspaniały kocur, a krótkometrażowe filmiki z jego udziałem do dziś powodują uśmiech na twarzy i rozczulają kociarzy. 

Zostałam poproszona o ulepienie kotka do bransoletki, tak powstał Simon's Cat autorstwa i projektu Onlyhope. 




Projekt bardzo się spodobał, więc postały breloki i kolejne bransoletki dla fanów tego wspaniałego kocura 




To naprawdę uroczy kotek :) Miło jest tworzyć jego postać, więc myślę, że to jeszcze nie koniec.

* Projekt kota jest mojego autorstwa

9 komentarzy:

  1. Genialne :) Jest Pani naprawdę zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są, a jakie słodkie;) Fajnie wyglądałyby też sówki...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! takie słodkie i kochane hah uwielbiam koty :))

    Zapraszam do mnie! : http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/
    powróciłam na bloga, i już są pierwsze posty :)

    OdpowiedzUsuń