niedziela, 29 grudnia 2013

WOŚP - Onlyhope bierze udział w akcji !:) Zapraszam wszystkich do udziału !



Miesiąc temu wzięłam udział o akcji gdzie 8 dziewczyn, które pracują na masie plastycznej stworzyło wspólnie naszyjnik i bransoletkę dla WOŚP. 
Każda z nas stworzyła jedno serduszko do bransoletki i jedno do naszyjnika, które właśnie powędrowały na aukcje SZTABU WROCŁAWSKIEGO WOŚP !


Zapraszam was wszystkich do licytacji naszyjnika i bransoletki, a także do wzięcia udziału w wydarzeniu !

http://aukcje.wosp.org.pl/naszyjnik-hande-made-serduszka-i873919

http://aukcje.wosp.org.pl/bransoletka-hande-made-serduszka-i873931





 Liczymy na waszą aktywność:)

6 komentarzy:

  1. Hej ! :) mam pytanie : jakimi polewami oblewasz sylikon ? Lakier do paznokci odpada a fimo liquid trzeba piec :( POMOCY ! z góry dziękuję za odpowiedź i życzę spełnienia marzeń w nowym roku :)
    Julka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, na silikonie nie pracuje już od roku:) Szkodził mojemu zdrowiu, ale jak pracowałam to używałam polew zastygających ściąganych z Chin( kiedyś miałam taką możliwość) obecnie w Polsce pojawiły się polewy do kupienia bardzo zbliżone stosowałam je i nie są takie złe możesz sobie na nie zajrzeć podaję linka:

      http://www.swiatkoralikow2.pl/advanced_search_result.php?osCsid=a7906c28be5a472be5fde3142c3ec305&keywords=krem&x=0&y=0

      Na dole do tych kremów masz do kupienia także końcówki zdobiące:)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie wiedziałam ,że te kremy też mogą służyć do polew , widziałam je na kreatywnym straganie i są ciut tańsze. Poza tym te kremy właśnie służą jako zamiast sylikonu ale są o wieeele lepsze : nie śmierdzą, dobrze reaguja z modeliną, wysychają w 30 min , a co najważniejsze nie brudzą się :) Więc można spokojnie powrócić do kremów ale nie z sylikonu, i nie martwiąc się o swoje zdrowie :) Tak więc polecam :3
      i pozdrawiam Julka :D

      Usuń