wtorek, 22 października 2013

Musli takie jakie chcesz? Od teraz to możliwe :)

Musli Takie Jakie Chcesz... 

Ostatnio przeglądając strony trafiłam na ciekawy produkt, który zachwycał nie tylko piękną stronką ale i chwytliwą nazwą, która sprawiła, że zostałam na stronce nieco dłużej.
Musli jakie chcesz to stronka dla mnie ... do pustej tuby 1,7 litra można wrzucić wybrane składniki ulubionej mieszanki ...

Po skompletowaniu zamówienia można nadać mu specjalną nazwę : Moje musli oczywiście miało nazwę Onlyhope

Postanowiłam napisać do firmy z pytaniem, czy mogłabym wystawić o ich produktach recenzję, ponieważ bardzo lubię pokazywać innym czytelnikom mojego bloga innowacyjne pomysły oraz ciekawych artystów :)

Otrzymałam pozytywną odpowiedź i rozpoczęłam bardzo miłą współpracę z panią Anną, która wysłała do mnie mieszankę Onlyhope. Zamarzyłam sobie dodatkowe składniki : ciasteczka korzenne, herbatniki oraz czekoladę. 


Tydzień temu otrzymałam kartonik od kuriera:


A w kartonie..
 Oprócz mojej mieszanki otrzymałam jeszcze dwa woreczki gotowych mieszanek musli :
-Fashion Musli
-Świąteczny Smak

GOTOWE MIESZANKI TO PRÓBKI !:) 
Dlatego otrzymałam je w woreczkach, które przepakowałam do słoiczków. 
Firma zawsze wysyła swoim klientom wybrane lub gotowe mieszanki w pięknych dużych TUBACH


Fashion musli to głównie suszone owoce, chętnie zajadam je bez mleka bo takie są smaczniejsze :) 
A w przerwie lepienia biżuterii to idealna przekąska. 

Świąteczny smak bardzo mi smakuje, jest bakaliowo-korzenny :) Idealny na  kolacje.

A moja mieszanka ? Była wspaniała...
Prócz herbatniczków i ciasteczek korzennych oraz czekolady znalazły się w niej ukochane płatki kokosa, płatki w miodzie oraz banan i żurawinka


Przyznaję musli jadłam 2 razy dziennie z zimnym mlekiem, tak mi smakowało, że skończyło się szybciej niż myślałam !:)
Ta mieszanka była dla mnie jak batonik, a tyle smaków w jednej łyżeczce z mlekiem jeszcze nie miałam przyjemności skosztować. 

Mieszanka wystarczyła mi na 10 misek z mlekiem + małe podjadanie

Ceny mieszanek są zależne od tego jaki składnik i ile dobierzecie do swojej magicznej tuby :)

Gotowie mieszanki  : od 15-30 zł za tubę 1,7 litra


Może ceny są stosunkowo wyższe od kupowanych "gotowców w sklepach ", ale uważam, że jest to świetna zabawa i zrobienie sobie samej przyjemności, ponieważ to właśnie MY wybieramy składniki i możemy zrobić z MUSLI bombę kaloryczną lub mieszankę typu moje FIT :)


Mieszanki są świeżo zapakowane , z datą ważności i pakowania. 
Większość gotowych mieszanek powstaje przy współpracy z dietetykami.

Nie ma to jak moje własne musli z zimnym mlekiem...żałuję, że tak szybko się skończyło !



Od siebie szczerze polecam Musli Takie Jakie Chcesz !:)

Pyszności pod indywidualne zamówienie - tego jeszcze nie było :)

A już niedługo ruszy na fanpage'u musli specjalny konkurs, w którym będą do wygrania kolczyki Musli wykonane przez Onlyhope :)


 

Zaglądajcie i twórzcie swoje własne musli !:)

http://musli.takjakchcesz.pl/

https://www.facebook.com/TakJakChcesz

3 komentarze: