wtorek, 8 października 2013

Jesienna Kolekcja urocze sówki od Onlyhope !


Sówkowo !:)
Sowy zagościły w moich progach. Dużo pracy, ale w końcu odnalazłam chwilę czasu na wprowadzenie jesiennej kolekcji ! Mam  nadzieję, że spodoba się wam równie mocno co mi, a już za 2 tygodnie rusza przedpremierowa kolekcja świąteczna. Czemu tak wcześnie? Bo chcę aby każdy z was miał szansę na zakup, im bliżej świąt tym mniej czasu na to bym upchnęła zamówienia w obłożonych zeszytach :)
Czas na prezentacje sówkowej kolekcji Jesień 2013 











A do was już zawitała jesień ?:)

11 komentarzy:

  1. Urocze sówki. Ja ostatnio też kilka ulepiłam, w wersji halloweenowej :). A jesień już widać u mnie od dawna, teraz na szczęście taką bardziej słoneczną, niż deszczową.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany. :D Cała masa przesłodkich sówek. Lubie to! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy tylko je zobaczyłam otworzyłam usta i dotąd nie mogę ich zamknąć. :D Cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za tak przemiłe słowa:)

      Usuń
  4. Śliczne sówki i bardzo, bardzo inspirujący blog! Super post o świeczkach czy musli :D Zapraszam do nas na jesienny konkurs! :)
    http://anka-i-ninka.blogspot.com/2013/10/czy-wiesz-ze-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń