poniedziałek, 2 września 2013

Współpraca ze sklepikiem NeedBead.pl

Miło mi poinformować, że podjęłam drobną współpracę ze sklepikiem z półfabrykatami do tworzenia biżuterii:

http://www.needbead.pl/

Od sklepiku dostałam paczuszkę z zawieszkami, końcówkami, bazami breloczków, swarkami, koraliczkami oraz srebrnym rzemykiem, które już czekają na ich wykorzystanie przy tworzeniu nowości Onlyhope !:) 
Z pewnością zaprezentuje wam, co udało mi się z tych drobiazgów stworzyć. 


Sklepik szybko się rozwija ostatnio zakochałam się w piórkach :) Jak tylko zakończę pracę nad waszymi zamówieniami i przyjdzie czas na tworzenie nowości jesiennych z pewnością zakupię te cuda
Prawda, że śliczne?:)) 

Sklepik oferuje wiele ciekawych promocji !:) Nawet do 50% ! Więc warto zaglądać,szczególnie, że asortyment z dnia na dzień się powiększa. Wybór zawieszek rośnie, nie zabraknie tam końcówek, ogniwek i złotych dodatków. Myślę, że warto przyjrzeć się temu sklepikowi bliżej i zostać z nim na dłużej, bo z pewnością jeszcze zaskoczy nas nowościami !

Myślę, że tworząc jakiś blogowy konkursik z pewnością wspomogą mnie nagrodą w postaci kuponów zniżkowych !:) 

Zachęcam do zakupów: 

http://www.needbead.pl/ 


3 komentarze:

  1. Już czekam na cuda, jakie stworzysz z tych przydasiów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też xD czekam zniecierpliwiona.
    A piórka chyba sama kupię. Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zapasy <3
    Piórka są śliczne <3
    Ja również będę musiała porobić zakupy ;)
    Zapraszam do siebie ;)
    Miło będzie jak zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń