środa, 12 czerwca 2013

Nowości CZERWIEC 2013 + wasze zamówienia indywidualne :)

Tak bym chciała wrzucić wszystkie posty jakie mam w planach, ale jak zwykle nie mam na chwilę obecną na to czasu. Więc ten post będzie długi i nasycony nowościami i nowinkami :)

Zacznę od nowości :) Narobiło się ich troszkę, breloczek miętowy z koniczynką to dzisiejszy pomysł,  kolczyki milki weszły do oferty wczoraj :)


Już jutro słodka nowość " NA PATYKU " :) 

A poniżej wasze słodkie zamówienia indywidualne:











Trochę tego się nazbierało, ale jakie wszystko jest cudowne!:) Mi najbardziej przypadła do gustu śliczne bransoletka w odcieniach granat-czarny-biel z babeczką i zawieszkami. Robiąc ją już wiedziałam, że będzie się podobać klientce. I nie myliłam się dzisiaj dostałam śliczne zdjęcie bransoletki Onlyhope na dłoni nowej właścicielki:


Kochani dziękuję wam za tak liczne odwiedziny i komentarze. Zapraszam was serdecznie do przeczytania artykułu o mojej biżuterii na stronie" Poznaj To" Tydzień temu zaproponowano mi artykuł, chętnie się zgodziłam i już dziś możecie przeczytać o mnie parę " słodkich słów "

http://poznajtoo.wordpress.com/2013/06/06/onlyhope-bizuteria-pelna-nadziei/

5 komentarzy:

  1. Wszystko cudne! I takie smakowite :-))) Już od jakiegoś czasu planuję zamówić kilka rzeczy, ale wszystko mi się podoba i nie potrafię się zdecydować :-) Gratuluję talentu i pomysłów. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności. : ) Urzekła mnie ostatnia bransoletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mycha skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany *__* Wszystko prześwietne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną biżuterię robisz ! :D

    OdpowiedzUsuń