środa, 15 maja 2013

Słodkie nowości :) Czyli to co kobiety lubią najbardziej

Nowości przeplatają się z zamówieniami indywidualnymi. Więc najpierw zacznę od nowej oferty. Postanowiłam poszerzyć ofertę milki o jeszcze jedną bransoletkę w odcieniach czekoladowych dla pań nieco starszych noszących stonowane kolory :)



 Dla tych pań, które lubią sekretniki przygotowałam słodką wersję retro z muffinkami :)


 Nowości już można zakupić w moim sklepiku:


Poniżej przedstawiam zamówienia indywidualne klientek zgodnie z ich propozycjami kolorystycznymi :) 

- Zakładka do książki pastelowy miś z serduszkiem
- Bransoletka Nutella powróciła do oferty, zrobiona specjalne dla jednej z klientek
- Pralinka milka ze sznureczkami fiolet-brąz





A na koniec zdjęcie bransoletki robionej na specjalne zamówienie dla pani Anny Dziabas laureatki konkursu fotograficznego " Onlyhope- Moja Nadzieja" . Pani Ania wybrała półfabrykaty i napisała jakie główki piesków mam ulepić specjalnie dla niej i tak oto wyszła Psia Bransoletka w odcieniach czerwieni.


Czy któryś z produktów szczególnie wam się spodobał ?:)

6 komentarzy:

  1. Psia bransoletka jest rewelacyjna, świetnie wyszły Ci te psie mordki :)
    Sekretnik też jest super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się psia bransoletka jest cudowna!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne! ta psia branso najlepsza. kocham psy, taka bizu to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieski są przepiękne =)

    Zapraszam do mnie: kamilove-arcydziela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka z Nutellą jest moją faworytką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta psia bransoletka jest genialna, masz talent c:

    OdpowiedzUsuń