wtorek, 28 maja 2013

My little Pony :) Twilight Sparkle


Zbliża się Dzień Dziecka. Każda mała księżniczka kocha kucyki pony. Tym razem kolekcja My little Pony zawitała u Onlyhope :) Lepienie kucyków sprawia mi wielką przyjemność, 
ponieważ kiedy sama byłam małą dziewczynką uwielbiałam tą bajkę 
oraz kolekcjonowałam figurki tych magicznych koników. 
Tym razem to ja mogę wprowadzić nieco magii do świata jednej z waszych córeczek ! 


Jako pierwszą ulepiłam Twilight Sparkle księżniczkę wśród kucyków Pony :) A jeśli nie figurka, to może bransoletka z serduszkiem Swarovskiego i kucykiem ?:)

To początek mojej przygody z My Little Pony, mam nadzieję, 
że magiczne koniki zawitają także i w waszych domach :)

Figurkę Twilight Sparkle można już kupić w moim sklepiku:

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. kucyk jest już do kupienia w sklepiku bransoletkę wykonuję na zamówienie:)

      Usuń
  2. Nieźle - będzie kolejne szaleństwo, jak moja Córeczka to zobaczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kucyki, wyszły Ci fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu przepiękny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://anotherworldoflove.blogspot.com/2013/05/wymianka.html

    OdpowiedzUsuń