poniedziałek, 13 maja 2013

Koraliczki.pl - Miejsce, które warto odwiedzić ! Tam również znajdziecie biżuterię Onlyhope:)


We Wrocławiu nieopodal znanego wszystkim Pasażu Grunwaldzkiego znajduje się uroczy sklepik o nazwie Koraliczki.pl
To właśnie w tym miejscu, po schodkach w dół znajduje się mała kraina, które oferuje nam masę drobnych cudeniek do tworzenia biżuterii :)


Znajdziecie tam dosłownie wszystko, co potrzebne do stworzenia czegoś pięknego. Od koralików po zawieszki, sznurki, końcówki itp.
Ale prócz magicznych i kolorowych półfabrykatów spotkacie przemiłe panie, które prowadzą sklep. Udzielą wam fachowych porad, pomogą w zakupie, a także stworzą dla was biżuterię na miejscu !!


To nie wszystko na temat tego uroczego miejsca! 
Sklepik współpracuje również z kilkoma artystkami w dziedzinie tworzenia biżuterii. Między innymi pojawiłam się również i ja !:) 
Tablica korkowa Onlyhope wisi na ścianie nieopodal kasy. Znajdziecie tam najciekawsze propozycje mojej biżuterii, które są na bieżąco uzupełniane.

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia sklepiku Koraliczki.pl we Wrocławiu, który znajduje się przy ulicy Skłodowskiej-Curie 7 na przeciwko stacji paliw Orlen, tuż obok galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki !:)


3 komentarze:

  1. Jak dla mnie za daleko.Życzę dużo amatorek na Twoje wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś z wrocławia? nigdy tam nie byłam, chciałabym odwiedzić to miasto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem z Wrocławia :) Zapraszam serdecznie, to piękne miasto warte zwiedzenia :) Szczególnie Wrocławskie Zoo, które robi mega wrażenie i można tam spędzić pół dnia, Wrocławski Aqua Park trzeba zaliczyć, polecam również zwiedzić Rynek. Co do większych zabytków Spacerek na przeciwko Zoo obok Hali Stulecia a wieczorami warto zajrzeć na pokaz fontanny światło i dźwięk ( terminy pokazów na stronie fontanny na pergoli ) oj dużo by opowiadać . Zapraszam !:)

      Usuń