środa, 29 maja 2013

Filiżanki i zestawy " Kwiatowe " Edycja Limitowana :)


Coraz bliżej lato, kwiaty już zakwitły, więc czas na nowości od Onlyhope przypominające o wakacjach i gorącym słoneczku, które przyozdobią wasze uszy, szyje oraz bluzeczki !  
Już dawno wpadłam na pomysł filiżankowych kolczyków z kwiatami, ale czekałam na odpowiedni gorący moment aby je wam zaprezentować. Mamy już prawie czerwiec, więc kolorowe filiżanki już mogą zdobić wasze uszy przypominając wam o zbliżających się wakacjach !:)




Filiżanek miałam tylko po jednej parze stąd edycja limitowana, być może jak w hurtowni zrobią dostawę na stałe trafią do oferty, bo szczególnie te różowe mnie urzekły :). Zielone sprzedały się dzisiaj rano :) Jeszcze niebieskie i różowe czekają na swoje nowe właścicielki w sklepiku :

http://srebrnaagrafka.pl/sklep/onlyhope

A teraz nieco kwiatów w formie wisiorków. Duże prawie 4 cm róże w pastelowych kolorach mogą pełnić rolę wisiorków lub broszek :) Jak na razie broszki bardzo się spodobały :) Na zdjęciach propozycja kolorystyczna wisiorków, mnie zachwyciła mięta i już dumnie wisi przyczepiona jako broszka do bluzeczki.



Prawda, że śliczne ?:)

6 komentarzy:

  1. Te filiżanki z kwiatuszkami są prześliczne, brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) szkoda, że hurtownia nie ma już tych kolorków :( Ale pewnie wpadnę na inny pomysł :)

      Usuń
  2. jakie urocze filiżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne jest wszystko i oryginalne te filiżanki :l

    OdpowiedzUsuń