wtorek, 16 kwietnia 2013

ZWYCIĘZCY KONKURSU URODZINOWEGO !:)

Nadszedł długo oczekiwany moment ! Poznajmy listę zwycięzców konkursu losowego "URODZINOWEGO "
W dniu moich 24 urodzin mam zaszczyt poinformować, że nagrodę główną Kuferek na biżuterię razem z bransoletką i kolczykami zgarnia pani : Kasia Bawińska ! Serdecznie Gratuluję ! ( Pani Kasia była 384 osobą z 475 osób biorących udział w konkursie na fb jak i na blogu ) 
Obiecałam również nagrodę dodatkową jeśli na blogu weźmie udział więcej niż 30 osób. W losowaniu dodatkowym wygrała pani : Lulu Kawalec. Nagroda niespodzianka wędruje właśnie do niej !:) Gratulacje!
Bardzo proszę o kontakt w sprawie wygranej na e-mail : monika@onlyhope.pl 

Raz jeszcze gratuluję !:) Wyniki konkursu fotograficznego pojawią się o 21:00 na stronie na facebooku. 


13 komentarzy:

  1. Gratulacje i oczywiście wszystkiego najlepszego! Robisz tak świetne prace, że nigdy bym nie pomyślała że jesteś taka młoda.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w siódmym niebie! Mail już wysłany! Pierwszy raz mi się udało, cieszę się że właśnie tutaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !!!
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam wiosennie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dziewczyny!!! Dzięki za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie trafiło na mnie ;-)
    Dziękuję za zabawę, a Dziewczynom gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, a przy okazji zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń