sobota, 20 kwietnia 2013

Pracowity tydzień :)

Praca wre ! Produkcja milkowych pralinek w toku... białe świecące w ciemności cieszą się dużym powodzeniem. Czekoladowe dopiero weszły do oferty, ale również spodobały się kobitkom. Wiele pań mówi mi, że patrząc na nie chciałoby się ugryźć ! Nic dziwnego, że są już "rozpoczęte" :D

Moja bransoletka z białą milką robi furorę szczególnie pod wieczór kiedy zaczyna świecić :) Ja oczywiście jestem w niej zakochana bez pamięci , mam nadzieję, że wszystkie milkowe bransoletki ucieszą przyszłe właścicielki równie mocno jak mnie . 


10 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc - zakochałam się w czekoladowej wersji !

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie ;)

    zapraszam do mnie: http://kamilove-arcydziela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale cudeńka powstają! Pracowita mróweczka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki mają te bransoletki! A czekoladki wyglądają wyjątkowo apetycznie :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się bardzo, że wam również się podobają !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przesłodko!!! zapraszam do siebie http://unikatart.eu/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń