wtorek, 23 kwietnia 2013

Pieskowe Bransoletki :) Dla każdego fana psiaków



Ostatnio wprowadziłam Bransoletki na szczęście dla psiarzy. Spotkały się z dużym zainteresowaniem wszystkich, którzy kochają swoich czteronożnych przyjaciół. Bransoletki przynoszą szczęście w życiu jak na na psich wystawach !:) 


Moim faworytem jest turkusowa :) 

Kolorków mam dużo do wyboru, a niedługo będzie jeszcze więcej !

Jeśli spodobały wam się bransoletki możecie zakupić je na :

http://srebrnaagrafka.pl/sklep/onlyhope

9 komentarzy:

  1. Mega-słodkie :-) Kolejny fajnisty pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham .... ja bym chciała inny kolor ... moze na urodziny poproszę bo tak się składa ze ten pieseczek to mój ... rasa west *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie dziwię się, że są popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne :) mi też najbardziej się turkusowa podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagroda niespodzianka trafiona w dziesiątkę! Bardzo, bardzo dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń