czwartek, 11 kwietnia 2013

Mięta i Pastele - Hit tego roku !:)

Kochani ! Ostatnio trochę się rozleniwiłam, mam naprawdę dużo pracy, ale wciąż gdzieś wyjeżdżam i muszę odkładać wejście nowości na późniejsze terminy. Postaram się jednak wszystko nadrobić i do maja ruszyć z nowościami. 

Żeby jednak nie było, że nic nie robię. Tworzę , tworzę zamówienia indywidualne oczywiście !
W tym roku dominują pastele : róże, fiolety i moja ukochana mięta. Ostatnio nawet zaszalałam i kupiłam miętowe spodnie, a co mi tam :)

Bransoletka zamówiona przez panią Agatę to typowy wzór " na bogato " 


Z uwagi na zbliżające się moje 24 urodzinki postanowiłam wyjątkowo zrobić dla siebie bransoletkę na tą okazję. To różowo-fioletowa piękność  z sercem swarovskiego oraz czekoladką milką świecącą w ciemności z pysznym malinowym nadzieniem :)


Zdjęcia nie są świetnej jakości, ponieważ ostatnio aparat nie chce ze mną współpracować :)

Co myślicie o takich pastelach ?

Ps. Chciałabym was również zaprosić do konkursu odbywającego się na moim drugim blogu poświęconym kosmetykom Yves Rocher - ciekawe nagrody do wygrania ! Klikajcie w banerek !:)


16 komentarzy:

  1. Ta druga, pastelowa bransoletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham pastelki! Wszystkie są przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ta biała Milka....! Śliczna i pyszna, mniam, mniam!!! Nie ma się co dziwić, że trochę "uszkubana" :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się powstrzymać u ugryzłam:P

      Usuń
  4. Obie śliczne i smakowite, uwielbiam pastelowe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka pastelowe me oczęta u Ciebie podziwiają !!!
    Piękne prace Moniś :)
    Serdeczności ślę !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, pozytywne i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie zamówiłam ostatnio miętową modelinę, a tu się okazuje, że to modny kolor ;). Twoja urodzinowa bransoletka jest prześliczna, aż chciałoby się zjeść czekoladkę :). A pastelowe kolory bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne prace. :D
    Ta twoja urodzinowa bransoletka wygląda mega. :3
    Pozdarwiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne :) a pastele bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie *.*
    Pozazdrościć tylko talentu :) ♥
    Jak ja bym chciała mieć taka bransoletkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bransoletki - lubię pastelowe kolory.
    Pozdrawiam wiosennie i słonecznie przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń