niedziela, 28 kwietnia 2013

Breloczki do kluczy i do torebki PRALINKA MILKA biała czy mleczna?:)


Już jestem spakowana na mój majówkowy wyjazd :) ale jeszcze przed moim wymarzonym urlopem zrobiłam dla was nową propozycję MILKOWEJ serii. Prosiliście aby prócz bransoletek ukazało się coś jeszcze. Są już breloczki wersja do torebki oraz do kluczy. Po majówce pojawią się także kolczyki i wisiorki do kompletu. 





Jaką wersję wybieracie BIEL czy BRĄZ?:)

Mimo, że kobiety lubią brąz,w tym wypadku wybieram biel ^^

12 komentarzy:

  1. Jestem zwolenniczką ciemnej czekolady najlepiej takiej z 70% kakaa <3 Śliczne ale i tak zostanę przy ciemnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są śliczne, ale bardziej podoba mi się brązowa wersja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również biała bardziej przypadła do gustu może dlatego że uwielbiam białą czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam białą, ale ciemną... też! Wszystkie odcienie :D Tu głosuję na ciemną - pychotka! Pozdrawiam i życzę super majówki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do wspólnej zabawy!
    http://olowkiemiepedzlem.blogspot.com/
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają:) Ja wybieram biel:)

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowite te serduszkowe czekoladki, ja bym wzięła obie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne :) ale mleczna górą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń