piątek, 8 marca 2013

Wyniki konkursu Wiosennego !:) Bransoletka wędruje do...

A więc zgodnie z obietnicą 8 marca w nasz dzień, Dzień Kobiet ogłaszam zwycięzce konkursu wiosennego.


Kolorową, tęczową bransoletkę otrzymuje...

KoralArt !!:) 

W konkursie na blogu i na facebooku wzięło udział ponad 30 pań ! Ale właśnie odpowiedź KoralArt spodobała mi się najbardziej,ale wybór nie był łatwy !

Pytanie konkursowe brzmiało:

Jak spędziłabyś Dzień Kobiet w tym roku

Odpowiedź KoralArt:

Bardzo bym chciała poleżeć i nie robić NIC, ale naprawdę NIC. Żeby śniadanie samo się zrobiło, obiad i kolacja też. I zakupy same przyszły, pies się sam wyprowadził i moje chłopaki zajęły się sobą, a ja bym leżała i wchłaniała słońce :) To mój wymarzony dzień :) No może jeszcze książkę bym poczytała, bo zaległości mam już straszne :)

Serdecznie gratuluje i czekam na kontakt, aby móc wysłać wiosenną bransoletkę prosto do pani!:)

Ale chciałabym dodatkowo nagrodzić rabatami na zakupy 3 panie, których odpowiedzi również bardzo mi się spodobały :

1. Agnieszka Owsińska 15 % za tą zwariowaną przygodę na statku :)
2. Ewa Nowak 10% rabatu za skok na Banji:)
3. Renata Roztropińska 10% rabatu za tą koronkową bieliznę i truskawki :P  

Raz jeszcze gratuluje ! Warto brać udział w konkursach prawda?:)

 

2 komentarze:

  1. Przemiły prezent w Dniu Kobiet :)
    Dziękuję Ci bardzo i życzę uśmiechu, radości i dużo wolnego czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń