poniedziałek, 18 marca 2013

Wymianka z Isabell ! :)

Jakiś czas temu odwiedzając bloga Isabell zapytałam ją, czy nie zechciałaby zrobić sobie ze mną wymianki. Spodobały mi się jej króliczki, które są bardzo pocieszne i mają świetne ubranka !:) 
Oczekując na paczuszkę przygotowywałam swoją dla Izabeli. Starałam się aby wszystko się jej spodobało, więc zrobiłam wszystkiego po trochu :)

Kiedy przyszła paczuszka od Isabell pierwsze co otworzyłam to zobaczyłam dwa śliczne króliczki !! W kolorkach sukienek jakie bardzo lubię czyli pudrowy róż i mięta( turkus ). Myślałam, że dostanę jednego a tu niespodzianka !!:)

Prócz boskich króliczków dostałam również przydasie ( dużo wstążeczek i modułowe koraliczki ), które z pewnością wykorzystam. Oczywiście kwiatową broszkę oraz pełno pysznych herbatek, które uwielbiam oraz kawki. Cuksy szybko zjadłam, herbatki w połowie wypite :) 


Ja tak szybko pakowałam dla Izabeli moją paczuchę, że pierwszy raz w życiu zapomniałam o zrobieniu zdjęcia tego co dla niej przygotowałam. Jednak Izabela już zrobiła zdjęcia na swoim blogu i udostępniła mi je, więc mogę wam pokazać co dla niej przygotowałam.






W paczce ode mnie były 3 bransoletki każda inna :) broszka z kotkiem, owieczka breloczek świecąca w ciemności , 3 wisiorki : kamea , sekretnik oraz babeczka :) Oraz komplecik przydasi, film, gazetka i torba ekologiczna :) + słodkości :)

Dziękuję kochana za prześliczną wymiankę, króliczki niedługo znajdą swoje miejsce w pokoju jak tylko zrobię gruntowne porządki :)

Zapraszam do odwiedzin bloga Isabell :

http://szycieisabell.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Dziękuję ci bardzo za wspaniałą wymiankę. Ciesze się bardzo że króliczki przypadły ci do gustu.
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela

    OdpowiedzUsuń