czwartek, 7 marca 2013

Wymiana z Fart Filc :) Króliczek w zamian za 2 komplety babeczkowe


Czas świąt się zbliża, a ja rozkochana w króliczkach postanowiłam jednego posiadać tylko dla siebie. Spytałam, więc artystkę od Fart Filc, czy nie zechciałaby wymienić się za parę produktów z mojej oferty i udało się ( Artystka zwykle rzadko zgadza się na wymianki,ponieważ ma dużo pracy, więc nie było 100% pewności ) Jednak jej córka zamarzyła sobie u mnie dwa komplety babeczkowe wisiorek + bransoletka w kolorze pudrowego różu oraz zieleni i udało się nawiązać małą i przyjemną wymiankę króliczka za dwa zestawy :)


Zapraszam was wszystkich do odwiedzin jej strony na fb

https://www.facebook.com/pages/Fart-filc-i-nie-tylko/428411760566610?ref=ts&fref=ts

- stronka dopiero powstała, więc po więcej jej cudownych tworów zapraszam również na bloga artystki Fart Filc :

http://joannazatorska.blogspot.com/

A mój króliczek już grzecznie czuwa nade mną siedząc przy laptopie :)




Dziękuję za śliczną wymiankę kochana!:)


* Dzięki uprzejmości Artystki zamieszczam zdjęcia króliczka w lepszej jakości:




 

5 komentarzy:

  1. Śliczny ten króliczek! ;) Gratuluję udanej wymianki! Oby więcej takich!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za przeurocze maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za reklamę :) bardzo, bardzo.....

    OdpowiedzUsuń