poniedziałek, 4 marca 2013

Współpraca ze sklepikiem Koraliczki.pl - Biżuteria Onlyhope od jutra dostępna w sklepie !:)

PRAGNĘ POINFORMOWAĆ, ŻE OD DNIA JUTRZEJSZEGO MOŻECIE ZAKUPIĆ BIŻUTERIĘ ONLYHOPE W SKLEPIKU KORALICZKI.PL WE WROCŁAWIU PRZY ULICY: ul. M. Skłodowskiej-Curie 7 Tuż przy Pasażu Grunwaldzkim !:) TAKA TABLICA JUTRO POJAWI SIĘ W SKLEPIKU :) BĘDZIE MOŻNA RÓWNIEŻ SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE ! ZAPRASZAM GORĄCO!:)


 Zapraszam do odwiedzenia sklepiku, w którym znajdziecie moją biżuterię ale również wiele półfabrykatów do robienia biżuterii oraz bardzo pomocne panie, które doradzą w zakupie !:)

10 komentarzy:

  1. Śliczne są te prace!!! *.* Tworzysz naprawdę prześliczne rzeczy! Życzę powodzenia w współpracy z tym sklepem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że już pierwszego dnia wszystkie te produkty się sprzedadzą! Ja chętnie bym je wykupiła, ale nie mieszkam we Wrocławiu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak przemiłe słowa!:)

      Usuń
  3. Było by fajniej, gdybyś nie pisała w postach Caps lockiem, bo to się nie za dobrze czyta. Widzimy małą literą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
    2. Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  4. Gratuluję i zazdroszczę! ; ) Szkoda, że mam tak daleko do Wrocławia.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że Wrocław tak daleko :(
    Gratuluję współpracy i życzę dużej ilości klientów :)
    W ogóle to u Ciebie we Wrocławiu jest pełno takich sklepów z półfabrykatami i takich miejsc, gdzie można by się "podczepić". Ja u siebie właściwie nie mam nic takiego ;/

    OdpowiedzUsuń