poniedziałek, 25 marca 2013

Sówki, kotki i świnki :) Witamy wiosnę i pierwsze promienie słońca !

W końcu wyszły pierwsze promienie słońca :) Dalej jest zimno, a śnieg leży pod nogami, ale słoneczko już ogrzewa promieniami moją twarz, a życie robi się piękniejsze !:)
Moja znajoma właśnie poleciała na wakacje do Hiszpanii. Ja jednak muszę nacieszyć się wolno zbliżającą się Wiosną, bo do wakacji niestety jeszcze daleko... :)

Tym razem troszkę odświeżymy kolekcję zwierzaczków :



Breloczki ze świnką cieszą się ogromnym zainteresowaniem :) Kocur to dopiero nowość :)

Breloczki możecie kupić na :

http://srebrnaagrafka.pl/sklep/onlyhope

A poniżej bransoletka na specjalne zamówienie dla pani Kasi : Sówka + koniczynka i typowo namiętny kolor czerwony zmieszany z elegancką czernią :



10 komentarzy:

  1. Śliczności..
    ja jestem ogromnie zadowolona z mojej owieczki i dumnie siedzi przy moich kluczach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie słodziaki *_* A bransoletka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świnka jest słodziutka, do schrupania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka bardzo przypadła mi do gustu :)


    Zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba bransoletka - czerwony kolor jest mi wręcz do życia potrzebny, ładuje energię :)

    OdpowiedzUsuń