wtorek, 5 marca 2013

Całkiem Nowe Wizytówki :)


Nowe wizytówki już są ! Świeżo wyszły z drukarni :) Dzięki pomocy mojego mężczyzny, który zrobił projekt oraz pani Anny Papierskiej, która wykonała fotografię powstała nowa oryginalna wizytówka :)
Niedługo ruszy również sklep internetowy na stronie www.onlyhope.pl proszę o jeszcze trochę cierpliwości


Jak wam się podoba nowy projekt ?:)

A tutaj jeszcze zdjęcie mojego torciku... nie mogłam się oprzeć, żeby nie zrobić mini kopii prawdziwego ciasta znalezionego w internecie...mniam

11 komentarzy:

  1. Śliczne są te nowe wizytówki :)
    Ja już się przymierzam od jakiegoś czasu do stworzenia własnych, ale pewnie jeszcze wiele wody w rzece upłynie, zanim powstaną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku i da się zrobić, jak już będziesz miała odłożone 60 zł to podam ci tanią i fajną drukarnię :) 500 wizytówek za 65 zł uważam, że to przestępna cena !:)

      Usuń
    2. U mnie w Szczecinie jest 500 za 50 i mam na miejscu, ale dziękuję :)

      Usuń
  2. E tam wizytówki, ta babeczka jest śliczna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wypasiona, duża i istne pomarańczowa :D W sam raz na przywitanie słońca

      Usuń
  3. Gratuluje i czekam na premierę sklepiku :-) a torcik, jak wszystko u ciebie: wyglada pyyysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję !:) Premierę sklepu z pewnością ogłoszę publicznie:)

      Usuń
  4. Nowe wizytówki są świetne! Torcik jest bardzo dopracowany co sprawia że cudownie się prezentuje ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torcik dziś trafi na zamówiony kuferek na biżuterię :)

      Usuń
  5. I wizytówki i torcik śliczne. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń