środa, 20 lutego 2013

Zamówienia indywidualne :)

Nie mam czasu wstawiać postów dla was, tyle mam pracy aby każda klientka dostała swoje zamówienie na czas! Więc dzisiaj dodam 3 nowe posty trochę się tego nazbierało :D mam nadzieję, że mi wybaczycie :)

Poniżej przedstawiam zamówienia indywidualne: 

BRELOCZEK LEW :) dostał imię LEON :)



Prawda, że uroczy ?:) Mi skradł serce od razu po jego ulepieniu :)

Teraz nieco słodyczy : 

BABECZKOWA FIOLETOWA BRANSOLETKA



Oraz słodki kuferek : miało być dużo muffinek :D Więc jest jedna duża i dwie małe + dodatkowo inne słodkości :




I jako ostatni prezentuje się breloczek na specjalne zamówienie do nowego mieszkania:


To jeszcze nie koniec, w produkcji następne zamówienia...:)

5 komentarzy:

  1. Ależ świetne rzeczy stworzyłaś :-) A kuferek... WYMIATA, ze sie tak slangiem posłużę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) w trakcie tworzenia kolejne 3 na zamówienie :)

      Usuń
  2. Ach te twoje słodkości :) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, nie potrafię ocenić, która rzecz najlepsza :D Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Leon jest po prostu przeuroczy, wcale nie dziwię się że skradł Ci serce jak go ulepiłaś :)

    OdpowiedzUsuń