czwartek, 7 lutego 2013

Zakochana Bita Śmietana i mój ulubiony lód włoski :)

Walentynki za 7 dni macie już prezenty dla swoich drugich połóweczek?:) Ja już przygotowana, w tym roku planuję odmiennie bez typowego prezentu, zaskoczyć swojego mężczyznę :) A czym? A to już słodka tajemnica, ale będzie gorąco :D Z pewnością towarzystwa dotrzymają mi nowe kolczyki, które stworzyłam wczoraj w nocy z myślą o miłości i zakochaniu !



Zakochana bita śmietana podbiła moje serce :)
Kolczyki są do kupienia tutaj :

http://srebrnaagrafka.pl/sklep/onlyhope/produkt/filizanki-walentynkowe-bita-smietana-i-serduszka

A żeby urozmaicić wam Tłuściutki Czwartek, w którym zapewne objadacie się pączkami, faworkami i oponkami mój ulubiony lód czekoladowy na czerwonym waflu z kawałkami białej czekolady świecącej w ciemności. Lód został zrobiony na specjalne zamówienie dla pani Moniki i dziś wędruje do niej pocztą. 
Będzie zadowolona?:)



7 komentarzy:

  1. Wyglądają przeepysznie!! :)

    zalajkuj! :DD http://www.facebook.com/photo.php?fbid=451285101611765&set=oa.141824145979106&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kolczyki ;) smakowicie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak robisz te lody, że takie ładne Ci wychodzą?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalna forma do wyciskania "bitej śmietany" :)

      Usuń
  4. Ta Pani powinna być zadowolona :) śliczny jak te filiżanki!! :))

    Zapraszam na rozdanie: http://mistrzyni-slodkosci.blogspot.com/2013/02/magiczne-zimowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki genialne:D te rureczki i dodatki:D

    OdpowiedzUsuń