środa, 20 lutego 2013

WISIORKI, KOLCZYKI KOLEKCJA WIOSENNA + BRELOK :)

Teraz czas na pokazanie nieco nowości, niezła się zebrała grupka zdjęć :) zapraszam do oglądania nowych wisiorków, kolczyków oraz słodkiego breloka :)
 














Wiem, wiem troszkę tego jest :)) mnie najbardziej urzekł fioletowy tort na breloczku :) jest taki inny i wyjątkowy oraz blood krew dla fanów wampirów, bo sama jestem wielką fanką sagi Zmierzch oraz Pamiętników Wampirów. A także musli w buteleczkach jako kolczyki :) pomysł naszedł mnie w nocy jak kładłam się spać, wtedy zwykle mam oświecenia :D

Wszystkie produkty możecie kupić tutaj :

www.srebrnaagrafka.pl/sklep/onlyhope 

3 komentarze:

  1. Musli w słoiczkach jeszcze nigdzie nie widziałam, fantastyczny pomysł :)
    I ten fioletowy torcik też jest urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kładłam się spać myśląc co by tu zrobić czego jeszcze nie ma... I ZGŁODNIAŁAM po czym mówię musli !:D planuję wprowadzić jeszcze na dniach serię znanych i lubianych płatków do mleka:P

      Usuń
  2. Świetne :D Buteleczka rainbow jest chyba najlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń