sobota, 9 lutego 2013

Opaski do włosów walentynkowa i z Nutellą :) + Nowy lód włoski !

Zaczął się weekend więc 2 dni wolnego od pracy dla mnie :) Cały tydzień robię dla was zamówienia oraz dodatkowo nowości :) To moja pasja, bez której nie umiem już żyć. Zarobione pieniążki lecą w połowie zamiast na ciuchy, to na nowe półfabrykaty, bo ich zakup sprawia mi większą radość niż niejedno ubranie czy kosmetyk :D Aj takie małe zboczenie zawodowe, mimo iż z zawodu jestem Terapeutką Zajęciową ( pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi ; teraz jednak z przyczyn zdrowotnych nie mogę wykonywać zawodu ) Moją pasją jednak jest Biżuteria i mam nadzieję ogromną, że kiedyś dane mi będzie prowadzić warsztaty rękodzieła właśnie z dziećmi niepełnosprawnymi i połączę dwie pasje w jedno:)

Jak na razie prezentuje wam parę nowości na weekend :





Dawno nie było opasek, więc dwie nowe propozycje dla pań, które lubią się wyróżniać:)

Opaska z Walentynkowym sercem, filiżanką i czerwoną kokardką, oraz jedna z moich ulubionych mniam czyli NUTELLA zanurzona w bitej śmietanie z polewą i kromką posmarowaną tą orzechowo-czekoladową masą. Robiąc tą opaskę musiałam kupić prawdziwą nutellę i idzie w biodra hehe, śmieje się mi to nie grozi jestem chuda jak szkapa:)

A dla tych, które lubią mroźne smakołyki zimowa wersja loda włoskiego WINTER ICE CREAM 

Turkus jest przepiękny, więc taki lód to sam skarb !:)

Miłego weekendu kochani!:)

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, by udało się spełnić to marzenie :*
    Lud w turkusowej wersji bardzo przypadł mi do gustu :) Ten brokat na bitej śmietanie prześlicznie się mieni.
    Do opaski nr 1 dorzuciłabym jeszcze trochę ozdób, by było tak bardziej "na bogato" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana!:)
      Następną zrobię na bogato :)

      Usuń
  2. Opaski są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm nutella :D

    Proszę kliknij "Lubię to"
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=451285101611765&set=oa.141824145979106&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne te Twoje opaski, oj bardzo pyszne :)))
    śliczności tworzysz ... tylko patrzeć i podziwiać !
    buziole kochana !
    wpadnij do mnie ... o mnie mroczne klimaty i czary mary :))) hi hi

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę spełnienia tego marzenia. : )
    Ja mam podobnie. Ostatnio bardziej się cieszę z nowych rzeczy do robienia biżuterii niż np. z ubrań. ; )
    Ładne opaski. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam turkusowy i lody, taki naszyjnik jest więc jak najbardziej w moim guście.
    Zapraszam do mnie hyhy :P

    OdpowiedzUsuń