wtorek, 5 lutego 2013

NOWE MYSZKI :) + 2 BRANSOLETKI GLAMSHINE I RASTA



Przygotowując się do walentynek ulepiłam kolejne myszki, tym razem jedna ma dużego niebieskiego kwiatuszka :) i została podczepiona do breloczka w zbliżonych kolorach. Uważam, że jest urocza :) 
Kolejną myszkę z serduszkiem również zrobiłam jako breloczek do kluczy, bo z pewnością niejedna pani chciałaby taką myszkę mieć przy swojej torbie !:) 



W międzyczasie  postanowiłam zrobić bransoletkę dla eleganckich kobiet ceniących sobie styl i piękno. Czarna pleciona bransoletka z dodatkami złota i babeczki w tych kolorach przyozdobi każdą stylizację !:)
Jest elegancka i typowo GlamShine !:) Zdjęcie nie ukazuje jej w pełnej krasie.


Nie zapomniałam także o fanach RASTA i REGGAE oraz Boba Marleya, poczyniłam więc bransoletkę w kolorach Rasta z delikatnym zakończeniem koniczynką i blaszką z napisem Made with Love :) dla każdych kochających takie klimaty !


To na tyle nowości !:)) 

Przypominam, że całą biżuterię Onlyhope możecie zakupić na :

11 komentarzy:

  1. prześliczne te myszki:))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane te mysie są ;) bransoletki też super

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te twoje myszki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobaja mi sie te Twoje myszki, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. myszki wymiatają ... są prześliczne !!!
    cuda Twoje łapki lepią ... BRAWO kochana !
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie fajne myszki:D bransoletki też mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń