środa, 6 lutego 2013

My little Pony Rainbow Dash w wersji Onlyhope oraz parę świeżynek :D

Dzisiaj prócz standardowych zamówień dorobiłam jak zwykle coś nowego, ciężko jest się powstrzymać :) 
Powstał więc breloczek z bajki My Little Pony z konikiem Rainbow Dash troszkę zmienionym przeze mnie, nie wiem czy się wam spodoba ale na żywo prezentuje się zacnie :)


Każda młoda dama zasługuje na swój własny breloczek do tornistra czy mini torebeczki a co!:)


Prócz słodkości konikowych kilka nowych propozycji bransoletek i kolczyków filiżanek: 

Pieskowa na szczęście :)

Z buteleczką, do której można włożyć liścik z dowolnym hasłem:)

Filiżanki z zieloną herbatką i cytrynką


A teraz chcę się wam jeszcze pochwalić moim najnowszym dla mnie dziełem sztuki czyli turkusową pięciowarstwową bransoletką w połączeniu ze starym złotem :) Taka mała piękność na bogato :






Wiem bardzo długiii post, ale chciałam się wszystkimi nowościami podzielić w jednym, żeby nie zawalać was 3 postami na raz !:)

Proszę o szczere opinie :)

Wszystkie moje prace możecie kupić w sklepiku:

www.srebrnaagrafka.pl/sklep/onlyhope

4 komentarze:

  1. Kucyk jest genialny ! A ta bransoletka tak piękna, że słów do opisania brakuje :P

    OdpowiedzUsuń