piątek, 8 lutego 2013

LOVE AND HOPE - Kolczyki buteleczki z magicznymi pyłami!:)

Kolczyki buteleczki mają coś w sobie, co powoduje, że uwielbiam tworzyć dla was nowe magiczne potiony z różnymi właściwościami :)
Tym razem postanowiłam zrobić kolczyki LOVE i HOPE 

Dla zakochanych pań lub poszukujących miłości:


Dla pań, które są w związku pyłek przynosi szczęście i umacnia związek, a dla pań, które jeszcze szukają tej drugiej połóweczki przyspiesza jej odnalezienie.

Za to buteleczki Hope są dla tych pań, które mają w sobie nadzieję:) - więc to coś dla mnie i oczywiście taka mała część Onlyhope :)


Zawierają magiczny połyskujący turkusowy pyłek nadziei, która nigdy nie opuści posiadaczki tych  kolczyków:) Wzmacnia wiarę w siebie i swoje możliwości !:)

W rzeczywistości buteleczki aż kipią od magii i piękna :)

 Do kupienia na:

www.srebrnaagrafka.pl/sklep/onlyhope

12 komentarzy:

  1. I kto powiedział, że buteleczkowe motywy są banalne i nie można w tym temacie wymyślić niczego nowego ? Super pomysł Moniko, bardzo mi się podobają, szczególnie te niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się wam podobają :) pomysł narodził się jak buszowałam po galerii z brokatami :) Mam już kilka nowych inspiracji, ale to wszystko z czasem!

      Usuń
  2. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia:
    http://laboratoriumdzejnej.blogspot.com/2013/02/moj-blog-otrzyma-kolejne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Turkusowe są takie urocze. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny pomysł Moniś - BRAWO :))))
    U Ciebie magiczny pył, a u mnie magiczne istoty ... wpadnij koniecznie :) Zapraszam i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczne te buteleczki, pewnie ślicznie wyglądają na uchu
    Niby takie proste, ale śliczne, u nikogo jeszcze nie widziałam buteleczek z napisem "hope"

    OdpowiedzUsuń
  6. druga buteleczka:D choć obie śliczne:D

    OdpowiedzUsuń