wtorek, 26 lutego 2013

KONKURS Z OKAZJI DNIA KOBIET ! WYGRAJ WIOSENNĄ BRANSOLETKĘ OD ONLYHOPE !:)


KAŻDA Z PAŃ, KTÓRA WRZUCI BANEREK PONIŻEJ NA SWÓJ BLOG ( W PASKU BOCZNYM LUB NA DOLE ) I NAPISZE POD TYM POSTEM W KOMENTARZACH DOSŁOWNIE W KILKU ZDANIACH JAK CHCIAŁA BY SPĘDZIĆ DZIEŃ KOBIET W TYM ROKU ZAKWALIFIKUJE SIĘ DO KONKURSU WALCZĄC O NAGRODĘ GŁÓWNĄ WIOSENNĄ BRANSOLETKĘ ! ( WIDOCZNĄ NA ZDJĘCIU)

NAJCIEKAWSZA ODPOWIEDŹ WYGRYWA !
KONKURS TRWA OD 25 LUTEGO DO 6 MARCA !

* Wyniki już 8 Marca w Dniu Kobiet oczywiście !:)

Zwycięzce konkursu wybiera komisja, w skład której wchodzi przewodnicząca :

Monika Borowiec
oraz pomocnicy :)


 TUTAJ BANEREK DO WRZUCENIA NA SWOJEGO BLOGA:




W konkursie mogą brać udział panie nie posiadające bloga, jeśli jesteś tą osobą kliknij w link poniżej i weź udział na stronie FACEBOOK:

KONKURS ONLYHOPE NA FACEBOOKU

3 komentarze:

  1. Bardzo bym chciała poleżeć i nie robić NIC, ale naprawdę NIC. Żeby śniadanie samo się zrobiło, obiad i kolacja też. I zakupy same przyszły, pies się sam wyprowadził i moje chłopaki zajęły się sobą, a ja bym leżała i wchłaniała słońce :) To mój wymarzony dzień :) No może jeszcze książkę bym poczytała, bo zaległości mam już straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym móc sobie siedzieć i sączyć herbatę, i nie słuchać o diastereoizomerach, tylko myśleć o tym, że jak się wypije za dużo kawy, to żołądek nabiera własnej osobowości, zaczyna wyrażać swoje poglądy i że ludzie nie powinni mieć takich ciemnych oczu.
    A bransoletka ładna, trochę pstrokata, ale ja w ogóle biżuterii nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest śliczna więc pozwolę sobie wziąć udział jeszcze przed snem.
    Jako że jestem osobą samotną i często choruję i brak mi osoby bliskiej która podałaby mi herbatę jak zabraknie mi sił, marzę żeby w tym dniu ktoś mnie porwał na jakąś dobrą kawę z pysznym ciachem i rozbawił do łez i żebym w tym dniu zapomniała o samotności..
    Dobrej nocy. :)

    OdpowiedzUsuń