sobota, 2 lutego 2013

Kolczyki na szczęście i sok z gumijagód !:)

Rozmyślałam wczoraj jakie buteleczki dla was poczynić i wpadłam na pomysł uszczęśliwienia wszystkich kobiet, odnalazłam magiczny puder szczęścia i umieściłam go w malutkich szklanych buteleczkach z napisem LUCK :) Każda ich posiadaczka ma szczęście gwarantowane !:) Wszędzie gdzie tylko z takimi kolczykami się uda :D



A dla tych co nie zapomnieli co to dzieciństwo i magiczny sok z Gumijagód ze znanej wszystkim bajki Gumisie, bardzo ciężko było mi go dla was zdobyć, przemierzałam góry, lasy i rzeczki ale udało się !
Sok z gumijagód można przypiąć do wisiorka, bransoletki, przywieszki do telefonu lub breloczka, wykonam co tylko chcecie :)



Ah ta magia !:) Tajniki tych receptur nie zdradzę, ale mają certyfikat oryginalności Onlyhope :)


2 komentarze: