wtorek, 8 stycznia 2013

WYNIKI NOWOROCZNEGO CANDY !:)

Ale ten czas szybko minął !:) Już mamy 8 stycznia i czas na wyniki Candy z okazji 6000 tyś. wejść na bloga. 
Pewnie jesteście ciekawi kto wygrał?:) Ale za nim przejdę do tych najmilszych rzeczy napiszę, że bardzo wam wszystkim dziękuję za obecność, za odwiedziny, komentarze i za chęć udziału w moim rozdaniu. W candy wzięło udział 30 pań !:) Bardzo wszystkim dziękuję za inspirujące pomysły ! Było tyle ciekawych propozycji, że miałam ciężki orzech do zgryzienia! Ale postanowiłam nagrodzić oczywiście panią, której pomysł najbardziej przypadł mi go gustu :

Pani Aleksandra :
jej odpowiedź:


Zgłaszam się! Obserwuję, banerek wstawiłam na:
koralikowakraina.blogspot.com
Hm... Chciałabym zobaczyć brązowe kolczyki KRÓLIKI!

Kolczyki króliki będą nowością w zwierzakach Onlyhope już w przyszłym tygodniu ! :) oczywiście zostaną podpisane pomysłem pani Aleksandry! 40% rabatu na wybrany artykuł z kolekcji ważny do 15.02.13 wędruje do pani!! Proszę o wysłanie do mnie e-maila na onlyhope.art@vp.pl wyślę kod kuponu i informacje:) 

Ale to jeszcze nie koniec częstowania rabatami :) Wiele waszych pomysłów nie uszło mojej uwadze więc chciałabym wyróżnić panią:

Draenei - Koci kuferek na biżuterię ( pomysł również ciekawy, w ofercie mam już kocury więc taki kuferek mogę również wykonać ) Otrzymuje pani 15% rabatu na ten właśnie kuferek jeśli powstanie ! Również proszę o wysłanie e-maila kuponik wyślę elektronicznie. 

Joanna J - Pani pomysł na dzidziusiowe bransoletki był ciekawy, ale wydaje mi się, że dzieci nadmiernie by je ściągały i zjadały :) Więc pomyślałam o zrobieniu "czegoś innego" dla naszych pociech ! Co to będzie? Dowiedzą się panie już pod koniec tego tygodnia !! Na tą dzidziusiową kolekcję pani Joanna otrzymuje 15% rabatu ! Proszę o kontakt e-mailowy :)

I na koniec pani Aleksandra Modelingowa, która jako pierwsza z kilku pań napisała o kaboszonach, ten pomysł również zostanie uwzględniony w najbliższym czasie również otrzymuje pani 15% rabatu na dowolny produkt z kolekcji z kaboszonami :) Czekam na e-mail od pani . 

A teraz przejdźmy więc do nagrody głównej :


Losowanie oczywiście odbyło się przy asyście mojego pomocnika, tym razem wybrałam mojego kocura Prince'a :) Znalazłam go w łazience, więc tam odbył się wybór zwycięzcy !:) 

Najpierw były kocie przyczajenia ....


Potem szybkie złapanie do mordki !!:) laureatka już jest wybrana !!:))

Któż tam jest, pokaż Prince !!

Znamy już imię ??:)



Taak to pani MONIKA DĘBOWSKA !! KTÓRA ZAPISAŁA SIĘ NA CANDY UDOSTĘPNIAJĄC INFORMACJE O ROZDAWAJCE NA SWOIM PROFILU NA FACEBOOKU :) 

Bannerek na fejsiku:
https://www.facebook.com/monia.debowska
charmonia@gazeta.pl
Podpisuję się pod tęsknotą za kocią biżuterią, a w drugiej kolejności marzą mi się kolczyki z surykatkami ;)

pani Moniko serdecznie gratuluję mojej imienniczce wygrania Candy !:) Na pani facebooku widzę również kocury ! Czyżby to właśnie za ich pomocą i telepatycznymi możliwościami mój Prince wylosował właśnie panią ?:) Cóż, życie jest zaskakujące !! Bardzo serdecznie pani gratuluję . Informację o wygranej otrzyma pani w wiadomości priv oraz e-mailowo !:) Będę oczekiwała na adres oraz umieszczenie publicznie zdjęcia pani nagrody od Onlyhope na facebookowym profilu !:)

Raz jeszcze serdecznie gratuluje i życzę wielu nowych pomysłów, bo widzę, że pani również tworzy !:) A biżuteria od Onlyhope oraz przydasie mam ogromną nadzieję dadzą pani wiele radości !

Czekam moje drogie na e-maile od was !! I gratuluje ! A pozostałym dziękuję za szczere chęci udziału w CANDY !

Zaglądajcie regularnie na bloga, już za kilka dni pojawią się styczniowe nowości !!

7 komentarzy:

  1. gratki dla zwyciężczyń :) a Tobie Moniś dzięki za przednią zabawę !
    uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężyni!
    Bardzo dziękuje za ten rabat. Oto mój email - l557@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooooooooow ;) Kocham koty, ale nie wiedziałam, że z aż taką wzajemnością ;) Wycałuj proszę futrzaka ode mnie ;))))))))))))))) Dziękuję ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też gratuluję Monice. :) No to ja też użyję kotka do losowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i zapraszam na candy u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do zapisania się do bazy blogów:)
    chcemy stworzyć bazę blogów - by każdy miał okazję zobaczyć jak największą ilość blogów w jednym miejscu:)
    Pozdrawiam.
    http://baza-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń