czwartek, 24 stycznia 2013

Wymianka z Butterchilli :)

Już jakiś czas temu oglądałam blogi innych artystek i natrafiłam na bloga http://butterchilli.blogspot.com/
Zakochałam się w jej biżuterii, precyzji jej wykonania i barwną kolorystyką. Postanowiłam spytać ją o możliwość wymianki. 
Zgodziła się i ustaliłyśmy termin na koniec stycznia:) Niecierpliwie czekałam aż wyślemy do siebie paczuszki:)
Dzisiaj leżąc w łóżku z gorączką usłyszałam dzwonek do drzwi, listonosz przyniósł paczkę! A w niej:




Strasznie spodobał mi się fioletowy zestaw kolczyków i zawieszki na stronie Butterchilli, więc napisałam do niej, że komplecik mnie zauroczył . Nie spodziewałam się, że właśnie taki dostanę :) Prócz zestawu kolczyków i wisiorka dostałam piękną seledynową białą bransoletkę oraz kolczyki do kompletu. Cudowny pierścionek z kwiatkiem oraz kolczyki, które będą idealnie pasować do moich fioletowych i granatowych sweterków :)
Oczywiście słodkości szybko zostaną spałaszowane a herbatki wypite- bo jestem małym łasuchem. 
Komplecik przydasi jak najbardziej się przyda !:D Już mam pomysł na fioletową bransoletkę z babeczką:D 

Jestem zachwycona całą wymianką i cudeńkami od tej kobietki ! Zachęcam was do odwiedzin jej bloga !:)

Butterchilli nie napisała mi konkretnie co chciała by dostać ode mnie, więc zrobiłam jej zestaw po trochu z każdego !:P





Ania kocha swojego Dobermana :), więc pomyślałam, że prócz rzeczy typowych, zorganizuje dla niej coś specjalnego : psiarską bransoletkę oraz wisior I love Dog :) 
Dodatkowo zestaw przydasi, słodkości i filmu na wieczór oraz przyjemnej gazetki do poczytania :)

Dziękuję za wymiankę !!

Zaglądajcie do : http://butterchilli.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Świetna wymianka! Oby więcej takich! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona prezentami od Ciebie! są przepiękne! dziękuję Ci z całego serca! :)

    OdpowiedzUsuń