środa, 9 stycznia 2013

Styczniowe nowości :) sekretniki, sówka i coś na walentynki :)

Candy już za nami :) Paczuszka dla pani Moniki już wysłana :) a ja dziś dostałam z hurtowni zestaw półfabrykatów i zaczęłam tworzyć ! 

Oto pierwsze prace :

SEKRETNIK NA DWA ZDJĘCIA Z MOTYWEM MIŁOSNYM- NA ZBLIŻAJĄCE SIĘ WALENTYNKI :)

SÓWKOWY ZEGAREK :) TERAZ SÓWKI SĄ W MODZIE !!



BROSZKA BABECZKOWA

BRANSOLETKA W KOLORZE STAREGO ZŁOTA Z SERCEM WYKONANYM Z ŻYWICY I BROKATU :)

BRELOCZEK Z OWIECZKĄ, TASIEMKAMI I KOKARDKĄ :)

CO MYŚLICIE O NOWOŚCIACH ?:) To z pewnością początek, nie mogłam się powstrzymać żeby dziś czegoś nie stworzyć

10 komentarzy:

  1. zapraszam do zapisania się do bazy blogów:)
    chcemy stworzyć bazę blogów - by każdy miał okazję zobaczyć jak największą ilość blogów w jednym miejscu:)
    Pozdrawiam.
    http://baza-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper! Sówki są modne już od jakiegoś czasu, są naprawdę cudowne! Też mam jedną ;)
    A ten breloczek z owieczką cudny! Owieczkę sama robiłaś? Z modeliny?---> czekam na odpowiedź na moim blogu i serdecznie na niego zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta broszka. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek Sowa jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówkowy zegarek to mój faworyt,pozdrawiam i zapraszam do mnie, może skusisz się na wymiankę, która organizuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie muszę odmówić wymianki, w tym miesiącu miałam 3 więc muszę podziękować :)

      Usuń
  6. Wszystko piękne, widać że jesteś kobietą z pasją!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówkowy zegarek to hit, każdemu się podoba :) moja mama jest nim oczarowana

    OdpowiedzUsuń