poniedziałek, 14 stycznia 2013

Spełniam życzenia i tworzę : zamówienia klientów i nowości !:)

Napływają do mnie nowe zamówienia specjalne :) Ale prócz tego również tworzę nowości, żeby nie być  w tyle :))

Póki jestem w domu i nie pracuję, Onlyhope stało się pasją i spełnieniem marzeń :) ! Mam ogromną nadzieję, że wszystkie nowości znajdą " NOWY DOM " :)

Przypominam o nowej akcji:

Chcesz stworzyć swój niepowtarzalny zegarek wisiorek lub jesienną bransoletkę ? Teraz od Ciebie zależy jakie zawieszki mają znaleźć się w Twoim ulubionym produkcie !:) Do zegarka możliwość dobrania 4 zawieszek w cenie każda kolejna sztuka to dopłata 1 zł . Jesienna bransoletka 9 zawieszek w cenie, każda kolejna 1 zł :) Wybierasz numerki a ja wykonuję dla ciebie zegarek wiszący lub bransoletkę zgodnie z Twoimi upodobaniami!:) Przypominam, że zamówienia mogą Państwo składać e-mailowo : onlyhope.art@vp.pl lub w wiadomości priv poprzez Facebook !


Zamówienia specjalne na dziś:

Babeczkowy pierścionek z polewą truskawkową i posypką:D

Bransoletka jesienny liść z wybranymi przez klientkę zawieszkami

Pierścionek serduszko dodatkowo po ukończeniu lepienia polakierowany :)

A nowością jaką chcę się pochwalić jest sznurkowa bransoletka : TYPOWO KOBIECY WZÓR 




Pierwsze kroki z kaboszonami :) Tym razem umieściłam zawieszkę w ślicznej bransoletce dla wrażliwych,kochających piękno i podróże kobiet :) Stąpających twardo po ziemi, ale z bujną wyobraźnią i kobiecą zgrabnością :)

Już jutro zabieram się za lepienie króliczków, do ich wykonania zainspirował mnie pomysł pani Aleksandry, która na tą kolekcję dostała aż 40% rabatu !:) 




6 komentarzy:

  1. Ta różowa świetnie wygląda - zawsze taką chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślałam, że moje króliczki są już gotowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. króliczki pojawią się dosłownie w ciągu godzinki w nowościach :D

      Usuń
  3. Wszystko jest tak bardzo ładne *3*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tą akcją:D bransoletka fajna, ale nie lubię takiego odcienia różu, fajnie wyglądałaby może z jakimś kremowym lub beżowym:D

    OdpowiedzUsuń