poniedziałek, 7 stycznia 2013

Przygotowania do wymianki z Katalin :)

Styczeń to miesiąc wymiankowy jak dla mnie:) W jednym miesiącu czekają mnie aż 3 wymianki 2 są już całe gotowe do wysyłki w dniu jutrzejszym :) jedna czeka na termin. Jutro także dowiecie się kto wygrał noworoczne Candy !!:) więc zaglądajcie uważnie !:)

Poniżej prezentuje zegarek dla Katalin jaki sobie zamówiła i wyobraziła :) oraz bransoletkę :)
Reszta prezentów to niespodzianki ! Więc Kasia dowie się co otrzyma już za kilka dni !:D

Mogę również poinformować, że trwają pracę nad sklepem internetowym. Jeszcze tylko parę tygodni i będzie już można zamawiać i kupować produkty Onlyhope dodając wybrany artykuł do koszyka i wybierając formę wysyłki :) Co z pewnością będzie o wiele wygodniejszym sposobem na realizację zamówienia z obu stron :))




7 komentarzy:

  1. Fantastyczne !! Proszę byś zapoznała się z moim ostatnim postem. W razie gdyby wymiankę zaproponowała ci pewna blogowiczka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczeka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wymianki z Tobą to sama przyjemność :)))
    buziole Moniś !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianki z Tobą muszą być czystą przyjemnością!!!
    Swoją drogą, czemu ja nie mam wymianki z Tobą??? Ale może kiedyś...i ja się doczekam:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym miesiącu wymianek mam 3 więc na razie muszę przystopować :) ale będę miała oczywiście na uwadze może w przyszłym miesiącu lub w marcu :)

      Usuń
  5. Piękny naszyjnik. Marzę o takim.

    OdpowiedzUsuń