środa, 2 stycznia 2013

Nowy rok, a więc nowe maleństwa !:))

Czas świąt, lenistwa i odpoczynku minął. Dziś wróciłam z urlopu a oto wyniki mojej pracy :D Cały dzień lepienia, ale mam nadzieję, że wszystkie maleństwa znajdą swoich nowych właścicieli !:D
Mam nadzieje, że Sylwester i Nowy Rok przywitaliście hucznie !:) Ja bawiłam się świetnie razem z moim mężczyzną i znajomymi, ale koniec laby wracam do was żeby niedługo zaskoczyć was nowościami !
 Aaa.. i oczywiście przypominam o moim CANDY trwa jeszcze tylko 4 dni !:) 
Mam jeszcze istotną wiadomość dotyczącą wysyłki zakupionej biżuterii : Poczta Polska ukochana zwiększyła ceny listów poleconych nowy cennik Onlyhope obowiązujący od 1 stycznia: list polecony priorytetowy - 5 zł ( do 350 g) przy zakupie większej ilości biżuterii powyżej 350 g - 7 zł paczka priorytetowa - 10 zł . Nowy cennik obowiązuje od 1 stycznia 2013 roku. Dla udogodnienia Państwu usług wysyłkowych rozpatrzę możliwość wysyłek poprzez pocztę InPost do paczkomatów lub również listownie. Na bieżąco będę informowała o poczynieniach :)
 A tu z bliska moje dzisiejsze arcydzieła :D





   

9 komentarzy:

  1. Śliczne, ale proponuję wygładzać powierzchnię wodą przed utwardzeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa rada, szczerze mówiąc pierwszy raz o niej słyszę. Do tej pory używałam po prostu palca :)
      Same ślicznosci prezentujesz Moniko!
      Kucyki i misiaki są genialne :)

      Usuń
  2. Śliczności. Te kucyki są urocze ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, cudaa ;)
    Świnka i kucyki są śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace Twoje są cudowne, ale ja nie o tym dzisiaj:)
    Wiesz byłam pewna, że cię mam w obserwowanych i tak sobie myślę dzisiaj, że długo nic nowego u Ciebie nie widziałam. Zaczęłam grzebać u siebie i zorientowałam się, że Cię nie mam. Noo ale teraz mi już nie uciekniesz:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na moją wymiankę!
    http://slodko-kwasna-handmade.blogspot.com/2013/01/29-pierwsza-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne nowinki Moniś przygotowałaś ... takie wręcz do schrupania :))) te ciasteczka są takie apetyczne ! ... no i moja miss piggi ukochana :)
    cieplutko pozdrawiam :)

    p.s. jak tam prezenciory Moniś (notes i kalendarz)?
    napisz na priv ... jestem strasznie ciekawa !
    buziole kochana :)

    OdpowiedzUsuń