wtorek, 15 stycznia 2013

Nowości styczniowe część 3 :)

Zapowiedziane Nowości styczniowe : W tym pierwsza propozycja brązowych króliczków kolczyków:)
Przepraszam, że posta zamieszczam o tak później porze ale miałam dzisiaj sporo lepienia ! 
Chyba muszę przystopować z tymi nowościami, bo zamęczę was tymi codziennymi postami !

Króliczki brązowe kolczyki zgodnie z propozycją pani Aleksandry :)

Babeczkowa wsuwka z motylkiem

Motylkowa zakładka do książki:)

Breloczek do torebki z samymi słodkościami, magiczny pył, babeczka, i pierścionek charms, który można odpiąć od karabińczyka i nosić na palcu :)

Kolejna Żabka na zamówienie :)

Pierścionek z polewą czekoladową i cukrową posypką:)


5 komentarzy:

  1. Z każdym dniem coraz bardziej mnie zaskakujesz :)
    Króliczki i żabcia przesłodkie, a babeczki... brak słów, już Ci mówiłam, jak jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty piękne rzeczy lepisz :)
    Podoba mi się bardzo pierścionek, a głównie jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co dzień szokujesz czym innym!!! Cuda!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spineczka i zakładka świetna. Śliczne tez wesołe króliczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczki ci świetnie wychodzą. : )

    OdpowiedzUsuń