poniedziałek, 28 stycznia 2013

KUFEREK I MISS THE SEA :)

Za oknem zima, błoto i nie masz ochoty wychodzić z domu?
Mam sposób na ocieplenie Twoich wspomnień ! Zrealizowałam pomysł pani Pauliny na stworzenie morskiego kuferka :) !
Odbiegający od poprzedników, pełnych słodkości. Wykonany w całkiem innym stylu...
Zachowajmy lato na dłużej


Przypominamy sobie szum fal, morską bryzę i ciepły piasek pod stopami.
Wieczorne spacery po plaży i zbieranie muszelek !

Kuferek został ozdobiony:
- piaskiem z prawdziwego morza
- piaskiem pustyni SAHARY
- bursztynkami, muszelkami

Drewniane molo, na którym leżą przepiękne muszle.
W jednej rozgwiazda, w drugiej perła
A w morzu brokatowe, magiczne fale kołysają butelkę z listem miłosnym :)

Na szufladkach umocowałam kilka muszelek oraz zawieszki z rozgwiazdą i konikiem wodnym.
Piasek wygląda jakby był podmywany morską wodą :)




Wymiary:
10, 5 cm długości , 6 cm szerokości , 10 cm wysokości . Długość szufladki - 8 cm , głębokość - 4,5 cm


 Jak podoba się wam taka wersja kuferka na biżuterię ?:)

A poniżej jeszcze specjalne zamówienie wiązanej bransoletki zamszowej w kolorze fioletowym dla pani Agaty :) Pani Agata wybrała sobie kolor bransoletki oraz zawieszki, bo można wybierać je sobie indywidualnie. Posiadam ponad 60 wzorów zawieszek, więc jest w czym wybierać ! :)
Moim zdaniem bransoletka prezentuje się wspaniale.





12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym kuferkiem bransoletka też piękna! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jaki piękny... ten styl przemawia do mnie o wiele bardziej niż słodkości-pewnie dlatego, że tęsknię za morzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), no tak czasem trzeba odbiec od samych słodkości i popracować nad inną techniką, a ja lubię wyzwania:)

      Usuń
  3. świetne szufladki ;d
    aż zachciało mi się wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kuferek to jedna z pani najlepszych prac ! Jest wspaniały *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !!:) cieszę się, że tak się spodobał:)

      Usuń
  5. Jest przepiękny Moniko :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj, widzę, że mój pomysł i Pani wykonanie ma bardzo pozytywny odbiór wśród klientek :-) Ja czekam z niecierpliwością na "kwieciste" ramki na zdjęcia, a co do kuferka - opinia wyrażona na facebooku, więc nie będę się powtarzać ;-) PAULINA S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu! On jest cudowny. ♥ : )

    OdpowiedzUsuń