środa, 30 stycznia 2013

KOLEJNE NIECODZIENNIE ZAMÓWIENIA :) BABECZKA BIAŁO-CZARNA ORAZ PIESEK

Parę dni temu dostałam niecodzienne zamówienie od pani Renaty, która marzyła o dużej muffince w kolorach czerni z bielą z kokardką i czerwoną różą oraz ciemną posypką. Babeczka miała być duża i nadawać się na duży wisiorek :) Oczywiście podjęłam wyzwanie i wynik mojej pracy na zdjęciu poniżej :) 




BABECZKA MA 3,5 CM WYSOKOŚCI OK 3 CM GRUBOŚCI PODSTAWA BABECZKI NA DOLE MA 2 CM O GÓRY 2,5 CM :) CZYLI DUŻA SŁODKOŚĆ 




Moim zdaniem najpiękniejsza babeczka jaka mi wyszła :) może dlatego, że miałam duże pole do popisu :) A jak wam się podoba?

Poniżej jeszcze specjalne zamówienie dla pani Urszuli broszka jej ukochanego pieska Border Collie

5 komentarzy:

  1. Babeczka ładnie wykonana, choć nie do końca w moim guście ;) Ale piesek jest po prostu rewelacyjny! :) Jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystkie babeczki muszą być cukierkowo słodkie, ta mi się podoba, jest zupełnie inna od pozostałych :) A piesek po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne:D babeczka biało-czarna mnie zaciekawiła:D

    OdpowiedzUsuń