środa, 16 stycznia 2013

HOBBIT, WŁADCA PIERŚCIENI, CZYLI GANDALF SZARY!

Chciałam się wam pochwalić moją małą odskocznią od słodkości !:) 
Dostałam parę dni temu specjalne zamówienie od jednej z klientek na zrobienie figurki Gandalfa Szarego znanego z Władcy Pierścieni oraz Hobbita. 
Figurka miała mieć max 4 cm oraz miała pełnić rolę breloczka lub wisiorka :)
Spędziłam wczoraj nad nią wspaniałe 3 godziny, zwykle wszystko robię w 1,5-2h ale tutaj poruszyła się wyobraźnia aż naszła mnie ochota na powtórkę obejrzenia Władcy Pierścieni !
Oto wyniki 3 godzinnej pracy - jakże radosnej i pasjonującej ...



Następne zamówienie dostałam na Aragorna hehe :) czyżby szykowała się praca nad całą drużyną Pierścienia?:)

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjny :) dopracowałaś każdy szczegół nawet zmarszczki na twarzy :) Ach te twoje zdolne łapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu Gandalf jak z filmu ma być :)

      Usuń
  2. Fajny :) Zamówienie musiało być niemałym wyzwaniem, ale bardzo dobrze wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra Ci wyszedł! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wszystkim się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki świetny kolor włosów i jego sukni:D A Gandalf genialny:)

    OdpowiedzUsuń