czwartek, 24 stycznia 2013

GOLLUM- HOBBIT, WŁADCA PIERŚCIENI


Obiecałam, że zajmę się lepieniem figurek, więc postanowiłam zrobić kolejną zaproponowaną przez was postać ze znanego filmu Hobbit oraz Władca Pierścieni. Tym razem jest to lubiany przez połowę, znienawidzony przez drugą połowę fanów GOLLUM.

Jest to moje pierwsze podejście, proszę więc was o wyrozumiałość, lepiłam go trzy godzinki z gorączką 37,6 więc dokładałam wszelkich starań aby wyglądał strasznie ale jednocześnie fascynująco :)
Mam nadzieję, że spodoba się komuś równie mocno jak mi

Figurka Golluma jest jednostronna przeznaczona na wisiorek, mogę jednak zrobić z niego breloczek np do torebki, tornistra

Wielkość figurki: 6 cm, więc spory i widoczny stworek :P

W poniedziałek przygotowania do lepienia ARAGORNA :)

Co myślicie o Gollumie?

7 komentarzy:

  1. Ha Ha Ha... Świetny jest :) Chociaż wydaje mi się, że powinien być bardziej szary, bo przecież mieszkał w podziemiach i słońca nie widział od wieeeelu lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tak idealnego odcienia właśnie:) ale jeśli podejmę kiedyś następną próbę pomyśle nad kolorem:D

      Usuń
  2. Genialny :DD

    Zapraszam do mnie : http://addifashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo ;d Widać, że jest dopracowany w każdym szczególe. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaki świetny:D a te niebieskie oczy:D

    OdpowiedzUsuń