niedziela, 13 stycznia 2013

Cudowna Wymianka z Katalin :) !!

Od dawna podziwiałam talent Katalin :) Cudne laleczki to jej znak rozpoznawczy !:D 
Wcześniej miałam przyjemność zamówić u niej wisiorek łuczniczki, który zrobił na mnie ogromne wrażenie. Tym razem doszło do wspólnej magicznej wymianki!
Paczusie dostałyśmy praktycznie w tym samym dniu 
Kasia chciała bardzo dostać ode mnie zegarek i bransoletkę, więc wykonałam dla niej dwa już wcześniej pokazane wzory :


Prócz oczywiście zamówienia były niespodzianki :




A więc dorzuciłam do paczuszki, słodkości, herbatki, kremik do rąk, breloczek ze świnką, wisiorek z lodem, owieczkę zawieszkę i 3 bransoletki + zestaw przydasi !:) 

A co dostałam od Kasi?





Sameee cuda :D paczka była wypchana słodyczami i ślicznymi woreczkami pełnymi niespodzianek!! A ile herbatek!! Smaków tysiące będzie co pić każdego dnia!:D Michałki zostały pożarte od razu:D

A niespodzianki dla mnie? Katalin przygotowała ukochane kolczyki misie, breloczek zimowy z piękną dziewczynką o brązowych włosach i mój wymarzony wisiorek ze ślicznym aniołkiem stróżem!! A dodatkowo 2 wiązane bransoletki, w których się zakochałam:) Duży, ogromniasty talent ma ta kobitka !!

Kochana raz jeszcze dziękuję za cudowną wymiankę :*:* 

Odwiedzajcie Katalin i zamawiajcie laleczki !:) Będziecie zachwyceni !:)

http://katalin-handmade.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. No muszę powiedzieć, że trafił swój na swego!!!
    Ale zdolne kobitki jesteście. Same cuda:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję MAGA udanej wymianki! Oby więcej takich ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! Laleczki od Katalin, jak ja je kocham! - w końcu to ja zakupiłam u niej ta nową zimową i nie mogę się doczekać kiedy będzie u mnie *w*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, wymianka była MEGA udana :)
    Moniko, ukradłam od Ciebie trzy zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń