środa, 9 stycznia 2013

COŚ SPECJALNEGO DLA SZCZĘŚLIWYCH MAM !!:)

NOWA KOLEKCJA DZIDZIUSIOWYCH BRELOCZKÓW ! BRELOCZEK MOŻNA ZACZEPIĆ PRZY WÓZKU, TORBIE , ŁÓŻECZKU :) KOLOROWE WSTĄŻKI, MIŚ I SEKRETNIK Z MIEJSCEM NA ZDJĘCIE DZIECKA I RODZICÓW:) 



JAK NA RAZIE POWSTAŁA WERSJA DLA DZIEWCZYNKI ALE JUŻ NIEDŁUGO POJAWI SIĘ RÓWNIEŻ WERSJA DLA CHŁOPCA  


Breloczek dla szczęśliwej mamusi ! Pełen kolorowych wstążek, kokardek, dzwoneczków !
Całość wisi na ślicznej gwiazdce, przyozdobionej serduszkiem swarovskiego na łańcuszku oraz słodkim misiem wykonanym z masy plastycznej FIMO :) Dodatkowo sekretnik na dwa zdjęcia : dziecka i rodziców ( przykładowo ) Breloczek można zaczepić dziecku do tornistra, mamie do torby na pieluszki albo do wózka !:)

CENA: 27 ZŁ

MOŻLIWOŚĆ DOŁOŻENIA PAŃSTWA ZDJĘĆ ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ 5 ZŁ !
Państwo wysyłają mi fotki ( najlepiej małe ), które mają być umieszczone w sekretniku formą elektroniczną, a ja umieszczam je w sekretniku :)




TAKI BRELOCZEK TO WSPANIAŁY PREZENT DLA DZIECKA , NA CHRZEST, URODZINY ITP :)


CO MYŚLICIE O MOIM POMYŚLE?:)

 

9 komentarzy:

  1. Moniś...cudnie to wymyśliłaś :)
    BRAWO!!!...brawo za pomysł, brawo za wykonanie :)
    Buziole !

    p.s w wolnej chwiluni...wskocz do mnie :)
    Zapraszam:
    http://beaartdecor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie pomysł fantastyczny :)
    Mamuśki na pewno będą zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strzał w dziesiątkę!!! Świetny pomysł, podejrzewam że będzie dużo chętnych:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już są 4 zamówienia :) robię właśnie chłopięcą wersję oraz ze zdjęciami :) zamieszczę jak tylko powstaną

      Usuń
  4. Świetny pomysł, nigdzie czegoś takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :)!!! pomysł naprawdę super :D.
    W ogóle widzę, że jesteś człowiek orkiestra. Bardzo fajny blog -będę częściej zaglądać:).

    OdpowiedzUsuń