środa, 16 stycznia 2013

Breloczki dzidziusiowe wersja chłopięca ! + breloczki do torebki :)

Doczekałam się półfabrykatów :) i mogłam ukończyć wersję chłopięcą breloczków dla szczęśliwych mam! Wersja chłopięca niebiesko-granatowa prezentuje się tak:



Te dwa breloczki zostały zrobione na zamówienie dla klientki i są w ofercie, w każdej chwili mogę je wykonać :)

A tu jeszcze propozycja w odcieniach fioletu UNIWERSALNA :)



I zamówiony wczoraj w odcieniach fioletu z błękitem babeczkowy wisiorek do torebki:
( wersja bez pierścionka )


Znowu zasypałam nowościami, aż dziwne, że jeszcze to wytrzymujecie :D:D

6 komentarzy:

  1. Czy wytrzymujemy? Chyba sobie żartujesz :P. Właśnie to super jak dajesz nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja dla chłopców bardzo mi się podoba :)
    Ładnie komponują się te wszystkie wstążeczki, misie i dodatki :)
    Super i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te miśki są prześliczne :) W ogóle fajny pomysł z tymi breloczkami dla dzieci i mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do zabawy: http://titkolandia.blogspot.com/2013/01/ciemna-masa.html
    Będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiesz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń