czwartek, 6 grudnia 2012

WYRÓŻNIENIA OD ONLYHOPE

Ostatnio zachwycają mnie inne artystki rękodzieła, które swoją pasję przelewają w tworzenie notesów, poduszek, dekoracji do domu, ślicznych dodatków :) Postanowiłam więc, że wyróżnię sama specjalnym banerkiem od Onlyhope te kobietki, które swoimi dziełami najbardziej mnie zachwyciły i zasługują na wielkie gratulacje i uwagę !!:) Szczególnie jeśli jeszcze nie macie pomysłów na prezent :)


Oto lista wybranych pięciu pań, które otrzymały specjalne wyróżnienie :

1. Bea - Kreatywny Zakątek Magii Dekorowania : znajdziecie u tej wspaniałej osóbki pięknie przyozdobione notesy, kalendarze, akcesoria do domu, a także pudełeczka prezentowe i kartki okolicznościowe !:) Zachęcam ta kobietka ma talent ! I to jaki !:) ( przeprowadzałam z nią wymiankę, i właśnie złożyłam świąteczne zamówienie, więc znam się na rzeczy ! )

http://beaartdecor.blogspot.com/

2. Katalin- laleczki z masy plastycznej FIMO, prześliczne miniaturki dziewczynek, laleczek w różnych ubrankach, świąteczne, aniołki, znaki zodiaku a nawet wykonana na zamówienie dla mnie laleczka łuczniczka :) Naprawdę cudne !! Pełnią rolę breloczków, broszek i wisiorków. Koniecznie zajrzyjcie do tej kobietki !
Ileż pracy i miłości jest w tych maleństwach !:) Uwielbiam ! Katalin tworzy także laleczki na specjalne zamówienie.

http://katalin-handmade.blogspot.com/

3. Shabby Shop - Nowo odkryty blog z cudnymi akcesoriami do dekoracji domu :) Nie mogę się napatrzeć na te magiczne twory !:) Każda osoba, kochająca dekoracje z pewnością znajdzie tu coś dla siebie !:)


http://shabby-shop76.blogspot.com/

4. My creative soul - Również dopiero co odszukany blog, który równie mocno mnie zachwycił ! Karteczki, ozdoby, przepiękne pomysły na prezenty, pudełeczka i wiele innych pomysłowych dekoracji , które ozdobią Twój dom 

http://my-creative-soul.blogspot.co.uk/

5.Niezapominatka - Tutaj pierwsze co zauważyłam to przepiękne OFCE uszyte przez utalentowaną panią. Po prostu wyglądają jak żywe postacie z bajek maszerujące po śniegowym ogródku. Rewelacja. Znajdziecie tu również segregatory, przepiśniki i wiele innych :) Zachęcam gorąco !

http://niezapominatka.blogspot.com/ 


Mam ogromną nadzieję, że panie ucieszą się z mojego wyróżnienia i być może pochwalą się na swoich blogach :) Artystyczna Biżuteria Onlyhope dziękuje wam, że jesteście, tworzycie i rozdajecie piękności całemu światu.

Promujmy rękodzieło ! Buziaki :*



5 komentarzy:

  1. gratulacje, znam kilka z wymienionych blogów i wiem, że wyróżnienia są zasłużone:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mile zaskoczona :)
    Dziękuję z całego serduszka :*
    Miło, że moje prace się podobają :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ!!!
    Jestem zaskoczona, ale i przeszczęśliwa tym bardziej, że niedawno się poznałyśmy:)))
    Cieszę się, że moje prace się podobają bo wkładam w nie mnóstwo serca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!:)
    Zasłużyłyście ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Moniko, to bardzo miłe z Twojej strony, że doceniasz w ten sposób inne blogerki :)
    I cieszę się, że moje laleczki Ci się podobają :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń