czwartek, 6 grudnia 2012

WYMIANKOWO - MIKOŁAJKOWO

No tak dziś zamęczę was trochę tymi postami :P ale cały dzień byłam smutna, bo zrobiłam rodzicom mikołaja, a mikołaj do mnie nie przyszedł :( Ale tak koło południa zadzwonił listonosz i przyniósł paczuszkę. Zobaczyłam nadawcę i już wiedziałam, że to moja wymiankowa parka :) Przypomnę, że brałam udział w wymiance mikołajkowej na blogu PearllArt :) W losowaniu parki właścicielka bloga wylosowała właśnie mnie!:) Przystąpiłyśmy do szybkiego pakowania naszych paczek, aby zdążyć jak najszybciej. No i się zdziwicie ale obydwie dostałyśmy nasze paczki dziś CZYLI W MIKOŁAJA :D . Zastanawiam się, czy to fart, szczęście czy nasz drogi Santa Claus maczał w tym swoje palce:P

Prezentuje co dostałam od PearllArt :




Zawsze marzyłam o sutaszowych kolczykach i proszę dwa kolorki jak znalazł do moich pastelowych i fioletowych ciuszków !:) Słodkości już w połowie zjedzone, herbatki wypite od razu po ich otrzymaniu. Jestem fanatyczką smakowych herbat :D:D szczególnie świątecznych. Karteczka już stoi na parapecie, a przydasie z pewnością przydadzą się do tworzenia moich arcydzieł! Bardzo dziękuje za wspaniałego mikołaja :)) 

Jeśli chcecie zobaczyć jakie jeszcze cuda tworzy ta zdolna kobitka kliknijcie w link poniżej :

http://pearllart.blogspot.com/ 

Ja podarowałam, troszkę moich cudeniek i mam ogromną nadzieję, że się spodobały :) Zestawik biżuterii: świnka brosia na szczęście, bransoletka gwiazdkowa, lód na przypomnienie lata wisiorek, kolczyki buteleczki gwiazdkowe, babeczkową zawieszkę oraz kolczyki czarodziejskie kule:) Oraz słodkości i grzańce czyli zimowy zestaw herbatek :D + broszka róża i filmik romantyczny na zimowy wieczór :D








RAZ JESZCZE DZIĘKUJE ZA WSPANIAŁĄ MIKOŁAJKOWĄ WYMIANKĘ. W MIKOŁAJA JEDNAK CUDA SIĘ ZDARZAJĄ :))

6 komentarzy:

  1. Same cudności, i jedne , i drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty to pięknie opisałaś :) Aż mi się buźka uśmiechnęła :D bardzo się cieszę że moja paczka sprawiła ci tyle radości,twoja niespodzianka również mnie ucieszyła :) Mojemu synkowi najbardziej podoba się świnka :D Dziękuję za tak miło wymiankę i mam nadzieję że zostaniemy w kontakcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak fajnie:D piękne rzeczy, a jednak Mikołaj pamięta kto był grzeczny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pearllart robi piękne kolczyki, zazdroszczę, choć sama mam ładny komplecik od Niej :D

    OdpowiedzUsuń