piątek, 14 grudnia 2012

Troszkę nowości przed wolnym weekendem :)

Weekend do dla mnie odpoczynek od tworzenia. Cały tydzień robiłam zamówienia, żeby jeszcze dotarły przed Świętami do moich klientów :) Po skończonej pracy i spakowaniu przesyłek miałam chwilę czasu, żeby zrobić kilka nowości :)

Nowe wzory opasek poniżej :


Opaska wykonana na zamówienie dla klientki :)






Teraz czas na zdjęcie pudełeczek zrobionych dla klientów w środku kryją się zamówienia, a charmsy przy pudełeczkach są wskazówką, co znajdziemy w środku:) Ładne prezenty dostaną panie pod choinkę?:)


A dziś wykonałam waszą ulubioną babeczkę z winogronami w formie pierścionka :)


Takie małe cuda :)

A na koniec przyozdobione świeczki, które otrzymałam od PearllArt :) Zostało mi troszkę silikonu, więc sobie urozmaiciłam małe świeczki:D

6 komentarzy:

  1. Piękne opaski :) Rewelacyjna jest ta różowa :) Uwielbiam nosić opaski a te twoje zwaliły mnie z nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne sa!
    Zapraszam na Candy koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi się podobają te twoje babeczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pierścionek tylko zamiast winogron widziałabym truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA! SZCZEGÓŁY U MNIE :)
    http://candybaker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy tomiki w jednym? Wspaniały prezent! Ja od mojego lubego dostała misia i ramkę z naszym wspólnym zdjęciem. I coś na osłodę - czekoladę, którą już dawno wchłonęłam.
    Bajkowe i baśniowe pomysły przede wszystkim. Ja przykładowo należę do pokolenia wychowanego na bajkach Disneya, księżniczkach, książkach romantycznych i fantastycznych. Także mnie po prostu urzekają takie rzeczy ^^
    I oczywiście, że wszelkie słodkości biżuteryjne, które tworzysz jak najbardziej nam (a przynajmniej mi) się podobają!

    OdpowiedzUsuń